Volgers

dinsdag 8 augustus 2017

Play Time

Hallo bloggers,

Hier ben ik weer na een paar daagjes afwezigheid. Een snelle blogpost vandaag.

Hi bloggers,

I'm back after a few days of absence. A quick blogpost today.


Ik ben een beetje aan het spelen geweest wat betreft de achtergrond, helaas op de foto zie je het niet omdat ik hele lichte kleuren heb gebruikt. In het echt ziet het er wel leuk uit.

De bloemen van Woodware erop gestempeld en de bolletjes gevuld met Nuvo Crystal Drops. De bloem blaadjes heb ik opgevul met Nuvo Jewel Drops. Deze drogen transparant heb en als je gekleurde jewel drops gebruikt heeft het transparante een beetje kleur. Hetgeen ik hier heb gedaan ik gebruikte groene drops.

I have had a play with my background. Unfortunately you can't see it on the picture because I used very light colours. IRL it looks nice.

Afterwards I stamped the flowers on my background they are from woodware. The balls I filled with Nuvo Crystal Drops. The flower leaves I filled with Nuvo Jewel Drops. These dry transparant en if you use coloured jewel drops the transparancy has a light colour tone. Which is what I did here. I used green jewel drops.

Ik vind dit een hele leuke stempel, onderaan dit bericht kan je hem vinden.

I really like this stamp, below this blogpost you can find it.

Dat was het weer voor vandaag. Dank je wel om langs te komen. Als je een volger bent van mijn blog en je laat regelmatig een berichtje achter doe dan zeker mee met mijn candy. Groetjes en tot de volgende, Veerle x

That's it for today. Thank you so much for stopping by. If you are a follower of my blog and you leave a message on a regular basis, then join in my candy. See ya, hugs Veerle x

JGS493 Creative Expressions - Woodware Clear Stamp Set Bubble Bloom Daphne JGS493 645N Nuvo Jewel Drops - Key Lime 645N 651N Nuvo crystal drops - simply white 651N 662N Nuvo crystal drops - crushed grape 662N 754N Nuvo glitter drops - sherbet shimmer 754N


15 opmerkingen:

Lia zei

Wat hebben die jewel drops een leuk effect! Ziet er goed uit Veerle!
Lia xx

Dortesjs zei

waue great stamp i like it toooooo... ;O))

Diny zei

Heel erg gaaf gedaan Veerle....wat leuk met de bolletjes!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat heb je die bolletjes van die leuke stempel mooi opgevuld Veerle....gaaf effect!
xxx Margreet

aussie aNNie zei

A most beautiful post my friend, and love the use of the Nuvo, very effective. I hope you are well.xx
[aNNie]

My Card Attic: Hazel zei

This is so pretty Veerle my friend! Love the CAS look! I'm off to see what your 'blog candy' that you mentioned is all about! Have a great week! Luv & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Unknown zei

Loving the card today, the flowers are fabulous and how you have used the Nuvo drops is super. Hugs Jennifer xx

!neke zei

Heel mooi Veerle !

Nancy Soetaert zei

heel mooie bloemenstampel, wat geven die 'drops' een tof effect!
nancy

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Veerle,
Ik vind de Nuvo drops heel erg leuk.
groetjes
Ans

Doreen zei

Love the fab image,just gorgeous.xxx

Laine zei

So very elegant Veerle.
Laine
xx

Nancy zei

Hey Veerle,

Vrolijke kaart maakte je!

Liefs,
Nancy

Gerrina zei

Gave kleuren! Maakt het een lekker vrolijke kaart! Groetjes, Gerrina

Fikreta zei

its so pretty!
hugs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...